HONEY


 En bild på becca en grammatiklektion .... såhär hittade jag henne tio min in i lektionen... hehe ni kan ju förstå hur roligt det är med grammatik=) 
 
Jag loggade in här nyss och såg att hon skrivit ett inlägg ( hon har koden till bloggen och hon har fixat allting eftersom jag inte fattade ett skit av hur man gjorde) till mig. vad glad jag blev när jag såg det! DU är så underbar min lillla fis!! Du gör mina dagar verkligen och såfort jag tänker på dig din kooorv börjar jag skratta haha....puss på dig!!

Just nu njuter jag av tystheten i huset.. har vart ensam hela dagen men snart kommer mami hem med lite käk. Det kan vara skönt att vara ensam hemma ibland. Jag är i allfall så himla glad för jag har inget plugg till imorgon ( vilket är ett jävla mirakel rent ut sagt!!) så jag kan slappa hehe , men funderar på att gå ut och springa faktiskt vilket jag inte gjort på länge... jaja=)

Peace sålänge freaks , besito!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0