HOLA FREAKS!



Det här blir mitt första inlägg i guess =) Det är onsdag och dagen har rullat på som vanligt... imorgon har jag ett stort franska prov som jag helst skulle vilja skita i .... men det går ju inte"/ Aja what to do ! Snart är det heelg och det gör mig på bättre humör iaf hihi. Jag måste bara säga att det här mörkret verkligen knäcker mig , jag menar det är svart när jag går till skolan och ännu svartare när jag kommer hem?? Kan inte någon bara komma och ta mig till Mexico?? Varför vill inte gud att under ska ske mig....är det meningen att jag ska sitta här med min jävla franska bok?

Peace and love sålänge freaks . Besito!


Kommentarer
Postat av: ANNA

mörkret är en mystisk gåta! :D

2009-11-18 @ 22:09:23
Postat av: ANNA

mörkret är en mystisk gåta! :D

2009-11-18 @ 22:11:11
Postat av: Mickis

hahaha for suree. den är rätt ful och tråkig , gåtan alltså!

2009-11-18 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0